Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.

Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO

Opis stanowiska:

  • Obsługa klienta w zakresie kontroli jakościowo-ilościowej towarów w imporcie oraz eksporcie w portach w Gdyni i Gdańsku
  • Przygotowywanie raportów i dokumentacji pokontrolnych
  • Obsługa klienta w zakresie dostarczanych próbek do badań

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane towaroznawcze, chemiczne, biologiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
  • Mile widziane również osoby w trakcie studiów (dyspozycyjne na pełen etat)
  • Doświadczenie bądź umiejętność pracy z różnorodnymi zadaniami (ustalanie priorytetów zadań)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz z klientem
  • Znajomość j. angielskiego
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Dążenie do podnoszenia umiejętności i wiedzy

Oferujemy:

  • Dofinansowanie do kart Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Grupowe ubezpieczanie na życie 
  • System poleceń 
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - MyBenefit 
  • Benefity w ramach ZFŚS 
  • Wewnętrzne szkolenia 
  • Możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia praktycznego doświadczenia
  • Możliwość uczestniczenia w rekrutacji wewnętrznych 

Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

A.Dynysiuk
24.07.2023