Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO
Opis stanowiska:
- Obsługa klienta w zakresie kontroli jakościowo-ilościowej towarów w imporcie oraz eksporcie w portach w Gdyni i Gdańsku
- Przygotowywanie raportów i dokumentacji pokontrolnych
- Obsługa klienta w zakresie dostarczanych próbek do badań
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane towaroznawcze, chemiczne, biologiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
- Mile widziane również osoby w trakcie studiów (dyspozycyjne na pełen etat)
- Doświadczenie bądź umiejętność pracy z różnorodnymi zadaniami (ustalanie priorytetów zadań)
- Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
- Umiejętność współpracy w zespole oraz z klientem
- Znajomość j. angielskiego
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Dążenie do podnoszenia umiejętności i wiedzy
Oferujemy:
- Dofinansowanie do kart Multisport
- Prywatną opiekę medyczną
- Grupowe ubezpieczanie na życie
- System poleceń
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - MyBenefit
- Benefity w ramach ZFŚS
- Wewnętrzne szkolenia
- Możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia praktycznego doświadczenia
- Możliwość uczestniczenia w rekrutacji wewnętrznych
Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE