Staż w dziale administracji
VECTOR sp. z o.o. Krzemowa 6, 81-577 Gdynia
Staż w dziale administracji
Grupa VECTOR działa na globalnym rynku technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Od ponad 35 lat wdrażamy i rozwijamy rozwiązania technologii infrastruktury dostępowej, systemy bezpieczeństwa oraz wymiany danych. Wspieramy klientów w transformacji cyfrowej, dostarczając rozwiązania i usługi dopasowane do indywidualnych potrzeb.
W naszej codziennej pracy zawsze stawiamy na zaangażowanie, otwartość, doświadczenie i pracę zespołową.
Do naszego zespołu w Dziale Administracji poszukujemy STAŻYSTY/STAŻYSTKI, z którym/ą nawiążemy stałą współpracę.
stojące przed tobą zadania:
- Rejestracja faktur w systemie w IFS.
- Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Organizacja i wsparcie spraw bieżących (spotkań, dużych eventów).
- Wsparcie/zastępstwo w obsłudze recepcji: przywitanie gości i przygotowywanie sal konferencyjnych do spotkań , zarządzanie kalendarzem salek w Outlook, organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, zakup biletów na środki komunikacji), zamawianie artykułów biurowych, napoi i środków czystości, zakupów administracyjnych oraz IT.
jeśli posiadasz:
- Bardzo dobrą organizację czasu pracy.
- Znajomość MS Office (dobra znajomość Excel).
- Dobrą znajomość j. angielskiego – umożliwiającą komunikację telefoniczną i bezpośrednią.
- Wysoką kulturę osobistą oraz pozytywne nastawienie do otoczenia.
APLIKUJ:
VECTOR | BE ABLE Staż w dziale Administracji - VECTOR | BE ABLE
karieravector.net
DLACZEGO WARTO?
- Praca w stabilnej 35-letniej firmie z tradycjami i wartościami kulturowymi,
- Przyjazna i oparta na partnerstwie atmosfera pracy,
- Wykorzystanie swoich kompetencji w praktyce,
- Współpraca z ekspertami i entuzjastami z różnych obszarów.
Masz pytania? Pisz śmiało!
Natalia Rymszewicz n.rymszewiczvector.net,tel.: +48885992632
Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE