Specjalista ds. administracji biurowej

SOLEOS to zespół ekspertów, który od 17 lat rozwija kompetencje na rynku OZE. Jesteśmy firmą specjalizującą się w projektowaniu, sprzedaży i montażu systemów odnawialnych źródeł energii, głównie systemów fotowoltaicznych, pomp ciepła, magazynów energii oraz ładowarek do samochodów elektrycznych.

Twoje podstawowe obowiązki będą obejmować:

  • Obsługa telefonów i e-maila biurowego
  • Prowadzenie książki nadawczej
  • Rozdzielanie poczty mailowej na poszczególne działy
  • Nadawanie paczek oraz listów
  • Zamawianie materiałów biurowych
  • Weryfikacja poprawności nowych umów, rejestracja ich w systemie
  • Wystawianie dokumentów księgowo-magazynowych
  • Obsługa programu księgowego ERP Optima
  • Działania związane z realizacją umów klientów
  • Tworzenie prostych pism, aneksów, oświadczeń
  • Obsługa platformy CRM
  • Wystawianie ogłoszeń o pracę na różnych platformach
  • Przydzielanie telefonów oraz kart SIM dla pracowników, kontakt z operatorem sieci komórkowej
  • Współpraca z IT – wysyłka i kontrola zgłoszeń
  • Zakładanie adresów e-mail dla nowych pracowników
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie
  • Kontakt z działem prawnym
  • Pozostałe czynności administracyjno-biurowe

Praca biurowa w dniach pn. – pt. od 8.00 do 16.00. Nie wymagamy doświadczenia, ale oczekujemy zaangażowania i chęci do nauki. Gwarantujemy przeszkolenie oraz wsparcie z naszej strony, dzieląc się naszą wiedzą podczas wprowadzania Cię w nowe zadania. Rodzaj formy zatrudnienia do uzgodnienia w zależności od preferencji kandydata.

Jeżeli jesteś gotowy/gotowa do dołączenia do naszego zespołu i pracowania w przyjaznej atmosferze, kontakt do nas 587824449, www.soleos.pl

 

Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

A.Dynysiuk
16.07.2024