Specjalista ds. administracji biurowej
SOLEOS to zespół ekspertów, który od 17 lat rozwija kompetencje na rynku OZE. Jesteśmy firmą specjalizującą się w projektowaniu, sprzedaży i montażu systemów odnawialnych źródeł energii, głównie systemów fotowoltaicznych, pomp ciepła, magazynów energii oraz ładowarek do samochodów elektrycznych.
Twoje podstawowe obowiązki będą obejmować:
- Obsługa telefonów i e-maila biurowego
- Prowadzenie książki nadawczej
- Rozdzielanie poczty mailowej na poszczególne działy
- Nadawanie paczek oraz listów
- Zamawianie materiałów biurowych
- Weryfikacja poprawności nowych umów, rejestracja ich w systemie
- Wystawianie dokumentów księgowo-magazynowych
- Obsługa programu księgowego ERP Optima
- Działania związane z realizacją umów klientów
- Tworzenie prostych pism, aneksów, oświadczeń
- Obsługa platformy CRM
- Wystawianie ogłoszeń o pracę na różnych platformach
- Przydzielanie telefonów oraz kart SIM dla pracowników, kontakt z operatorem sieci komórkowej
- Współpraca z IT – wysyłka i kontrola zgłoszeń
- Zakładanie adresów e-mail dla nowych pracowników
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
- Kontakt z działem prawnym
- Pozostałe czynności administracyjno-biurowe
Praca biurowa w dniach pn. – pt. od 8.00 do 16.00. Nie wymagamy doświadczenia, ale oczekujemy zaangażowania i chęci do nauki. Gwarantujemy przeszkolenie oraz wsparcie z naszej strony, dzieląc się naszą wiedzą podczas wprowadzania Cię w nowe zadania. Rodzaj formy zatrudnienia do uzgodnienia w zależności od preferencji kandydata.
Jeżeli jesteś gotowy/gotowa do dołączenia do naszego zespołu i pracowania w przyjaznej atmosferze, kontakt do nas 587824449, www.soleos.pl
Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE