Referent / Specjalista ds. komunikacji
Stanowisko: Referent / Specjalista ds. komunikacji
Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna: Biuro Promocji i Komunikacji / Pion Rektora Opis stanowiska: - wykształcenie wyższe magisterskie;- wiedza i doświadczenie zawodowe z dziedziny komunikowania interpersonalnego, komunikowania w organizacjach, komunikowania się z mass mediami oraz public relations;
- umiejętność przygotowywania tekstów, materiałów prasowych i informacyjnych, materiałów okolicznościowych, materiałów multimedialnych, wydawnictw promocyjnych;
- komunikatywność, błyskotliwość, umiejętność rozmowy, perswazji i negocjacji;
- elokwencja, logiczne myślenie, opanowanie, odpowiedzialność za słowa, precyzja wypowiedzi i jasność komunikatów;
- praktyczne umiejętności z dziedziny retoryki, a także umiejętność stosowania pewnych zakresów prawa np. prawa prasowego, prawa samorządowego i innych;
- znajomość języków obcych, zwłaszcza języka angielskiego;
- łatwość nawiązywania kontaktów;
- dyspozycyjność, gotowość do udziału w wyjazdach służbowych;
- umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista;
- terminowość, odpowiedzialność, samodzielność i dbałość o szczegóły oraz zaangażowanie w usprawnienie procesów, chęć doskonalenia i rozwoju.
Mile widziane:
- znajomość narzędzi komunikacji i public relations w obszarze gospodarki morskiej oraz instytucji szkolnictwa wyższego
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
- udział w ciekawych projektach,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola,
- paczki świąteczne dla dzieci,
- grupowe ubezpieczenie na życie. Przewidywana data zatrudnienia: Grudzień 2023 r. Dokumenty: CV należy składać na adres: rektor@umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 21 listopada 2023 r. Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy(link is external). Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.