Asystent/ka Rektora

Stanowisko: Asystent/ka Rektora

Wymiar czasu pracy: Pełny etat 

Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Rektora

Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: 

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie,
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
  • skrupulatność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność, asertywność, inicjatywa i zaangażowanie  w działaniu,
  • odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych działań,
  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

Przewidywana data zatrudnienia: październik 2017 roku

Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.2016.922) należy składać na adres rekrutacjaatpraca.am.gdynia.pl w terminie do 21 września 2017 roku, wpisując w tytule maila nazwę stanowiska pracy.

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektor AMG
15.09.2017