Przejdź do treści

Kierownik Działu Domów Studenckich

Stanowisko: Kierownik Działu Domów Studenckich   Wymiar czasu pracy: 1 etat   Komórka organizacyjna: Pion Kanclerza / Dział Domów Studenckich   Wymagania kwalifikacyjne ,wykształcenie, doświadczenie zawodowe: - wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie, ekonomia, - 5 lat doświadczenia zawodowego, w branży hotelowej, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym, - dobra znajomość komputera (Pakietu Microsoft), - mile widziana znajomość systemów klasy ERP, - umiejętność zarządzania zespołem, - rzetelność, dokładność, terminowość, - zaangażowanie w pracę całego zespołu, otwartość, kreatywność, komunikatywność, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego, - prawo jazdy kat. B.   Przewidywana data zatrudnienia: luty 2019 r.   Zakres obowiązków/najważniejsze zadania: - zarządzanie bazą noclegową Uczelni – działalność hotelowa i prowadzenie akademików, - wdrożenie oprogramowania wspomagającego zarządzanie bazą hotelową, - współudział w pracach nad nowymi standardami i regulaminami opisującymi i regulującymi pracę domów studenckich.   Dokumenty: CV należy składać na adres: kanclerz@am.gdynia.pl  (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 15 stycznia 2019 r. Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.    W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.   Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.   Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.