Przejdź do treści

DYREKTOR DZIAŁU DOMÓW STUDENCKICH

 

Stanowisko: Dyrektor Działu Domów Studenckich   Wymiar czasu pracy: 1 etat   Komórka organizacyjna:  Dział Domów Studenckich   Wymagania kwalifikacyjne ,wykształcenie, doświadczenie zawodowe: - wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie/ekonomia, - 5 lat doświadczenia zawodowego, w branży hotelowej, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku samodzielnym    lub kierowniczym, - dobra znajomość komputera (Pakietu Microsoft), - mile widziana znajomość systemów klasy ERP, - umiejętność zarządzania zespołem, - rzetelność, dokładność, terminowość, - zaangażowanie w pracę zespołu, otwartość, kreatywność, komunikatywność, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego, - prawo jazdy kat. B.   Zakres obowiązków/najważniejsze zadania:
- zarządzanie bazą noclegową Uczelni – działalność hotelowa i prowadzenie akademików,
- wdrożenie oprogramowania wspomagającego zarządzanie bazą hotelową,
- współudział w pracach nad nowymi standardami i regulaminami opisującymi i regulującymi pracę domów studenckich.   Przewidywana data zatrudnienia: marzec 2019 r.  

Dokumenty: CV należy przesyłać na adres: kanclerz@am.gdynia.pl  (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do  24 lutego 2019 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę
o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

 

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

 

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,
że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.