Główny specjalista ds. transferu technologii - Zespół ds. komercjalizacji

Stanowisko /funkcja: Główny specjalista ds. transferu technologii

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Zespół ds. komercjalizacji/ Dział Nauki

Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:

Wymagane kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe,

- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,

- doświadczenie we współpracy z biznesem,

- doświadczenie związane z komercjalizacją wyników badań,

- znajomość zasad pozyskiwania funduszy unijnych z Regionalnych Programów Operacyjnych oraz Krajowych,

- doświadczenie w planowaniu i organizacji spotkań biznesowych,

- dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, sumienność, kompetencje miękkie,

- umiejętność planowania, myślenia strategicznego i analitycznego,

- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. 

Przewidywana data zatrudnienia: wrzesień 2019 r.

Dodatkowe informacje           Zakres obowiązków na stanowisku:

- inicjowanie współpracy Uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym, w tym w szczególności współpracy w obszarze badawczo-rozwojowym,

- aranżowanie projektów B+R z udziałem Uczelni,

- współpraca z otoczeniem  społeczno-gospodarczym w zakresie sprzedaży i komercjalizacji wyników działalności naukowej,

- sporządzanie umów,

- wspieranie pracowników Uczelni w zakresie komercjalizacji badań,

- prowadzenie dokumentacji związanej z komercjalizacją badań. 

Dokumenty: CV należy składać na adres: pror1atumg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 18.08.2019 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych  kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Prorektor ds. Nauki
07.08.2019