Specjalista ds. administracyjnych
Stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych
Wymiar czasu pracy:
1 etat
Jednostka/komórka organizacyjna:
Rektorat UMG, Biuro Rektora
Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe:
- wykształcenie wyższe;
- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w działaniu;
- komunikatywność;
- otwartość ma doskonalenie zawodowe;
- umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów;
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej.
Przewidywana data zatrudnienia: marzec 2020 r.
Dokumenty: CV i aplikację należy przesłać na adres kierownik.rektoratuumg.edu.pl do 07.02.2020 r. podając w tytule wiadomości nazwę stanowiska.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.