Przejdź do treści

Główny specjalista ds. komunikacji i CSR - Biuro Prasowe

Stanowisko /funkcja: Główny specjalista ds. komunikacji i CSR    Wymiar czasu pracy: 1 etat   Jednostka/komórka organizacyjna: Biuro Prasowe   Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - znajomość języka angielskiego i drugiego języka obcego,   - doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową,  - doświadczenie w tworzeniu materiałów informacyjnych oraz opracowywaniu contentu materiałów prasowych, prezentacji, reklam, publikacji firmowych,  - doświadczenie w prowadzeniu działań social media i public relations.    Mile widziana: - umiejętność budowania relacji w środowisku wysokiego kontekstu.    Przewidywana data zatrudnienia: Październik 2020 r.     Dokumenty: CV należy składać na adres: a.czarnecka@umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie
do 21 września 2020 r.    Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.    W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.   Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.   Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję  o zatrudnieniu podejmuje Rektor.