Przejdź do treści

Kierownik zespołu

 

Stanowisko /funkcja: Kierownik zespołu    Wymiar czasu pracy: 1 etat   Jednostka/komórka organizacyjna: Centrum Żeglarstwa   Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe;

- doświadczenie w pracy w uczelni publicznej;

- tytuł instruktora sportów w dyscyplinie żeglarstwo lub patent instruktora żeglarstwa PZŻ;

- patent kapitana jachtowego oraz kapitana motorowodnego;

- potwierdzone doświadczenie w dowodzeniu jachtami o długości LOA minimum 20 metrów oraz minimum 200 godzin dowodzenia w okresie ostatnich 3 lat;

- minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu w branży żeglarskiej.

 

Przewidywana data zatrudnienia: styczeń 2021 r.     Dokumenty: CV należy składać na adres: administracja@praca.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie
do 18 grudnia 2020 r.    Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.    W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.   Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.   Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję  o zatrudnieniu podejmuje Rektor.