RECEPCJONISTA/KA W STUDENCKIM DOMU MARYNARZA
Stanowisko: Recepcjonista/ka w Studenckim Domu Marynarza
Wymiar czasu pracy: 1 etat Komórka organizacyjna: Studencki Dom Marynarza nr 2 Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe:- wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko - turystyczne),
- zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem,
- znajomość programów MS Office,
- mile widziana znajomość programu DM Plaza lub innych programów hotelarskich,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- gotowość do pracy zmianowej (07:00-19:00; 19:00-07:00).
Dodatkowe informacje:Opis stanowiska:
- profesjonalna obsługa gości hotelowych,
- prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa,
- kompleksowe informowanie o warunkach pobytu,
- współpraca z innymi działami.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet opieki medycznej,
- karta Multisport,
- obszerny pakiet świadczeń socjalnych.
Przewidywana data zatrudnienia: sierpień 2021 r.Dokumenty: CV należy składać na adres: sdm2@umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 30 lipca 2021 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
