Specjalista - Zespół ds. Inwentaryzacji
Stanowisko: Specjalista
Wymiar czasu pracy: Pełen etat
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Inwentaryzacji
Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe:
- wykształcenie wyższe,
- minimum trzy letni udokumentowany staż pracy,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem inwentaryzacji ciągłej lub prowadzeniem ewidencji środków trwałych
Dodatkowe informacje:
Główne obowiązki:
- Prowadzenie spisów z natury wg. zatwierdzonych planów oraz doraźnie na polecenie przełożonych,
- Sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej powierzonego mienia w przypadku zmian na stanowiskach osób materialnie odpowiedzialnych,
- Kontrola prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia rzeczowych składników majątkowych,
- Obsługa administracyjna oraz przygotowanie materiałów dla Komisji Inwentaryzacyjnej UMG.
Przewidywana data zatrudnienia: 01.10.2022
Dokumenty: CV należy składać na adres: kanclerzumg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 09.09.2022 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,
że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.