Referent / Specjalista ds. promocji

Stanowisko: Referent / Specjalista ds. promocji

 
Wymiar czasu pracy: Pełny etat 
 
Komórka organizacyjna: Biuro Promocji i Komunikacji / Pion Rektora  
 
Opis stanowiska:

-  wykształcenie wyższe magisterskie;

-  wiedza i doświadczenie zawodowe z dziedziny promocji i marketingu;

-  umiejętność pisania i redagowania tekstów reklamowych i promocyjnych oraz wiedza na temat marketingu;

-  orientacja w bieżących trendach marketingowych;

-  znajomość rynku mediów społecznościowych;

-  znajomość języków obcych, zwłaszcza języka angielskiego;

-  doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji;

-  doświadczenie w organizowaniu i obsłudze wydarzeń;

-  łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność;

-  dyspozycyjność, gotowość do udziału w wyjazdach promocyjnych;

-  umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu, także przy zmieniających się warunkach zewnętrznych;

-  wysoka kultura osobista;

-  terminowość, odpowiedzialność, samodzielność i dbałość o szczegóły oraz zaangażowanie w usprawnienie procesów, chęć doskonalenia i rozwoju;

- zmysł estetyczny i kreatywność.

 

Mile widziane:

-   znajomość programów graficznych (m.in. Corel, AutoCad, InDesign, Photoshop, etc.);

-  znajomość narzędzi promocji i marketingu w obszarze szeroko rozumianej gospodarki morskiej oraz szkolnictwa wyższego.

 

Oferujemy:

-  umowę o pracę,

-  stabilne warunki zatrudnienia,

-  możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,

-  udział w ciekawych projektach,

-  bogaty pakiet świadczeń socjalnych,

-  dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola,

-  paczki świąteczne dla dzieci,

-  grupowe ubezpieczenie na życie.

 
Przewidywana data zatrudnienia: Grudzień 2023 r.
 
Dokumenty: CV należy składać na adres: rektoratumg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 21 listopada 2023 r. 
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę
o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. 
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektor UMG
08.11.2023