Specjalista ds. analiz badawczych-Centrum Analiz Badawczych/Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości

 

Stanowisko: Specjalista ds. analiz badawczych

Wymiar czasu pracy: Pół etatu (na czas określony)
 
Komórka organizacyjna: Centrum Analiz Badawczych, Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości
 
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
 
Wykształcenie:
• co najmniej wyższe,
Doświadczenie zawodowe w zakresie:
• przygotowania i testowania poprawności baz danych;
• modelowania statystycznego,
• przygotowania i wykonania analiz statystycznych wraz z opisem i ich wizualizacją,
• wykorzystywania oprogramowania statystycznego (np. Statistica, SPSS, STATA, SAS, NVIVO i in.) w analizach danych.
Kwalifikacje dodatkowe mile widziane:
• ukończone szkolenia z zakresu obsługi programów do analiz statystycznych,
• ukończone szkolenia z zakresu metod analiz danych w badaniach naukowych,
• publikacje naukowe z zakresu analiz baz danych, metodyki badań i stosowanych narzędzi badawczych,
• udokumentowany ekspercki udział w analizach danych naukowych;
• inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
 
Przewidywana data zatrudnienia: Grudzień 2024 roku
 
Dodatkowe informacje:
• wraz z aplikacją stanowiącą odpowiedź na ogłoszony konkurs należy dostarczyć Curriculum Vitae, list motywacyjny oraz referencje.
• planowany termin zatrudnienia- Grudzień 2024 r.
 
Oferujemy:
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
• możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
-dofinansowanie zajęć sportowych,
-korzystny pakiet medyczny,
-dofinansowanie wypoczynku,
-dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przeszkolą,
-bony świąteczne dla dzieci,
-grupowe ubezpieczenie na życie.
 
Dokumenty: CV należy składać na adres: progressatwznj.umg.edu.pl (podając w tytule „Specjalista ds. analiz badawczych”) w terminie do 20 grudnia 2024 roku.
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Dziekan Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
06.12.2024