Specjalista ds. komunikacji
Stanowisko/Funkcja: Specjalista ds. komunikacji
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Rektora
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;
- doświadczenie w kierowaniu projektami PR i marketingu;
- doświadczenie w pracy z mediami;
- doświadczenie w pracy z biznesem;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- komunikatywność, asertywność;
- otwartość na doskonalenie zawodowe.
Przewidywana data zatrudnienia: Sierpień 2018 roku.
Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) należy składać na adres kierownik.rektoratuau.am.gdynia.pl w terminie do 13.07.2018r., wpisując w tytule maila nazwę stanowiska pracy. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.