DYREKTOR DZIAŁU DOMÓW STUDENCKICH
- zarządzanie bazą noclegową Uczelni – działalność hotelowa i prowadzenie akademików,
- wdrożenie oprogramowania wspomagającego zarządzanie bazą hotelową,
- współudział w pracach nad nowymi standardami i regulaminami opisującymi i regulującymi pracę domów studenckich.
Dokumenty: CV należy przesyłać na adres: kanclerzam.gdynia.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 24 lutego 2019 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę
o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,
że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.