Zastępca kwestora
Stanowisko /funkcja: Zastępca kwestora
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Jednostka/komórka organizacyjna: Kwestura
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:
Zakres obowiązków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- min. 4 lata pracy w księgowości lub certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości i finansów uczelni publicznej bądź jednostce sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych, a w szczególności uczelni publicznych,
- rzetelność, sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
- wysokie standardy etyczne,
- inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu potencjalnych problemów,
- zdolności organizacyjne i otwartość na zmiany,
- umiejętność współpracy w zespole.
Przewidywana data zatrudnienia: październik 2019 r.
Zakres obowiązków/najważniejsze zadania:
- prowadzenie rachunkowości Uczelni i prawidłowe zamykanie okresów sprawozdawczych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami prawa bilansowego;
- nadzór nad opracowaniem i realizacją planu rzeczowo – finansowego Uczelni,
- organizacja obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
- wykonywanie dyspozycji środków pieniężnych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT) zgodnie z przepisami prawa podatkowego;
- sporządzanie raportów dla potrzeb właściwych ministerstw (MGMiŻŚ, MNiSW)
- współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz instytucjami, które nadzorują działalność Uczelni,
- współpraca z bankami,
- przygotowywanie prognoz i analiz finansowych,
- współpraca z władzami uczelni i raportowanie swoich działań,
- odpowiedzialność za rozliczanie finansowe projektów unijnych prowadzonych przez Uczelnię, grantów, dotacji,
- kontrola wewnętrzna wydatków na Uczelni i w podległych działach.
Dokumenty: CV należy składać na adres: administracjapraca.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) do dnia 11.10.2019 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę
o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.