Referent / Dział Domów Studenckich
Stanowisko: Referent
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich
Wymagania kwalifikaospodarczycyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
-
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku związanym z obsługa klienta co najmniej 3 lata,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presja czasu,
- otwartość, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, uczciwość, rzetelność,
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych,
- Nadzór nad sprawami technicznymi,
- Wystawianie faktur VAT za wykonane usługi,
- Przeprowadzanie inwentaryzacji, tworzenie raportów i analiz,
- Kwaterowanie i wykwaterowanie studentów, gości,
- Rozliczanie czasu pracy podległego personelu.
Mile widziane:
- doświadczenie w branży hotelarskiej.
Dokumenty: CV należy przesyłać na adres: sdm4umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 13.03.2020 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.