Broker Innowacji – specjalista ds. transferu technologii
Stanowisko: Broker Innowacji – specjalista ds. transferu technologii
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Komórka organizacyjna: Zespół ds. komercjalizacji badań
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe, Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w zakresie transferu technologii w obszarze nauki life science, inżynieria
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
• bardzo dobra organizacja pracy;
• inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w działania;
• umiejętność pracy w zespole;
• dokładność i odpowiedzialność za powierzane zadania;
• znajomość przepisów prawnych dotyczących komercjalizacji wyników badań, własności intelektualnej, źródeł finansowania badań, zasad aplikowania po krajowe i zagraniczne środki finansowe, zamówień publicznych;
• doświadczenie przy sporządzaniu i negocjowaniu warunków umów
• znajomość trendów rynkowych związanych z nowymi technologiami i transferem technologii tj. analiza i interpretacja wyników, umiejętność przygotowywania ofert technologicznych, raportów o potencjale komercyjnym, badania stanu techniki, znajomość metodologii design thinking lub innych narzędzi pracy projektowej;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
Mile widziane:
• praca w jednostce publicznej, w szczególności związanej z transferem technologii;
• doświadczenie w realizacji projektów związanych z komercjalizacją wyników, w szczególności programu Inkubator Innowacyjności;
• studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu nowych technologii, przedsiębiorczości, transferu technologii, ochrony własności intelektualnej, finansowania innowacji, zarządzania projektami.
Przewidywana data zatrudnienia: 01.09.2020 r.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
• odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w projekcie
• pracę w dynamicznie rozwijającej się jednostce uczelnianej
• pracę w młodym zespole nastawionym na osiąganie sukcesów
• zatrudnienie na umowę o pracę w ramach programu Inkubator Innowacyjności 4.0 z możliwością przedłużenia zatrudnienia w strukturach administracyjnych uczelni
• możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
• uczestnictwo w szkoleniach
• stabilne warunki zatrudnienia
• bogaty pakiet socjalny wraz z pakietem medycznym.
Opis stanowiska:
Broker innowacji to osoba z ramienia administracji uczelni, która reprezentuje środowisko akademickie w kontaktach z partnerami biznesowymi. Zadaniem Brokera innowacji jest wsparcie i zachęcanie naukowców do komercjalizacji wyników badań wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom przedsiębiorców oraz wsparcie procesów transferu wiedzy i technologii celem implementowania nowych produktów, usług, technologii pochodzących z uczelni do gospodarki krajowej i zagranicznej.
Zakres zadań:
• pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowej
• inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz udział w wystawach i targach typu „science to business”
• przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej, a także wyceny praw własności przemysłowej
• wsparcie zarządzania portfelem technologii poprzez monitorowanie i analizy wyników działalności naukowej pod względem ich użyteczności praktycznej oraz analizy potrzeb rynku służących wyborowi tematów działalności naukowej, jak również badania stanu techniki rozwiązań
• prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach badawczych, osiągniętych rezultatach i możliwości ich zastosowania w praktyce
• identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego
• organizowanie i udział w spotkaniach biznesowych, jak również prowadzenie ewidencji spotkań i uzgodnień pomiędzy ich uczestnikami
• negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług itp.
• wsparcie w zakresie opracowywania strategii komercjalizacji
• nadzór nad obiegiem dokumentacji
• współpraca z innymi jednostkami uczelni czy podmiotami zewnętrznymi
• archiwizacja dokumentów dot. prowadzonych działań.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
Dokumenty: CV ze zdjęciem i list motywacyjny należy składać na adres: biznesumg.edu.pl (podając w tytule Broker innowacji) w terminie do 26.08.2020 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
Podmiot udostępniający:
UMG Dział Kadr i Płac
Wytworzył informację:
Prorektor ds. Nauki
19.08.2020