Przejdź do treści

Broker Innowacji – specjalista ds. transferu technologii

Stanowisko: Broker Innowacji – specjalista ds. transferu technologii   Wymiar czasu pracy: 1 etat   Komórka organizacyjna: Zespół ds. komercjalizacji badań   Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe, Wymagania: • wykształcenie wyższe; • 3-letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w zakresie transferu technologii w obszarze nauki life science, inżynieria • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne; • bardzo dobra organizacja pracy; • inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w działania; • umiejętność pracy w zespole; • dokładność i odpowiedzialność za powierzane zadania; • znajomość przepisów prawnych dotyczących komercjalizacji wyników badań, własności intelektualnej, źródeł finansowania badań, zasad aplikowania po krajowe i zagraniczne środki finansowe, zamówień publicznych; • doświadczenie przy sporządzaniu i negocjowaniu warunków umów • znajomość trendów rynkowych związanych z nowymi technologiami i transferem technologii tj. analiza i interpretacja wyników, umiejętność  przygotowywania  ofert  technologicznych,  raportów  o  potencjale  komercyjnym, badania stanu techniki, znajomość metodologii design thinking lub innych narzędzi pracy projektowej;  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego; • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.   Mile widziane: • praca w jednostce publicznej, w szczególności związanej z transferem technologii; • doświadczenie w realizacji projektów związanych z komercjalizacją wyników, w szczególności programu Inkubator Innowacyjności; • studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu nowych technologii, przedsiębiorczości, transferu technologii, ochrony własności intelektualnej, finansowania innowacji, zarządzania projektami.   Przewidywana data zatrudnienia: 01.09.2020 r.   Dodatkowe informacje: Oferujemy: • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w projekcie • pracę w dynamicznie rozwijającej się jednostce uczelnianej • pracę w młodym zespole nastawionym na osiąganie sukcesów • zatrudnienie na umowę o pracę w ramach programu Inkubator Innowacyjności 4.0 z możliwością przedłużenia zatrudnienia w strukturach administracyjnych uczelni • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego • uczestnictwo w szkoleniach • stabilne warunki zatrudnienia • bogaty pakiet socjalny wraz z pakietem medycznym.   Opis stanowiska:  Broker innowacji to osoba z ramienia administracji uczelni, która reprezentuje środowisko akademickie w kontaktach z partnerami biznesowymi. Zadaniem Brokera innowacji jest wsparcie i zachęcanie naukowców do komercjalizacji wyników badań wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom przedsiębiorców oraz wsparcie procesów transferu wiedzy i technologii celem implementowania nowych produktów, usług, technologii pochodzących z uczelni do gospodarki krajowej i zagranicznej.    Zakres zadań: • pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowej • inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz udział w wystawach i targach typu „science to business” • przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej, a także wyceny praw własności przemysłowej • wsparcie zarządzania portfelem technologii poprzez monitorowanie i analizy wyników działalności naukowej pod względem ich użyteczności praktycznej oraz analizy potrzeb rynku służących wyborowi tematów działalności naukowej, jak również badania stanu techniki rozwiązań • prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach badawczych, osiągniętych rezultatach i możliwości ich zastosowania w praktyce • identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego • organizowanie i udział w spotkaniach biznesowych, jak również prowadzenie ewidencji spotkań i uzgodnień pomiędzy ich uczestnikami • negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług itp. • wsparcie w zakresie opracowywania strategii komercjalizacji • nadzór nad obiegiem dokumentacji  • współpraca z innymi jednostkami uczelni czy podmiotami zewnętrznymi • archiwizacja dokumentów dot. prowadzonych działań.   Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.   Dokumenty: CV ze zdjęciem i list motywacyjny należy składać na adres: biznes@umg.edu.pl (podając w tytule Broker innowacji) w terminie do 26.08.2020 r.   Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.    W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.   Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.   Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.