Specjalista ds. współpracy z zagranicą - Dział Współpracy i Rozwoju

Stanowisko /funkcja: Specjalista ds. współpracy z zagranicą
 
Wymiar czasu pracy:1 etat
 
Jednostka/komórka organizacyjna: Zespół ds. Współpracy z zagranicą/ Dział Współpracy i Rozwoju
 
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: 
Wymagania obligatoryjne:
• Staż pracy – co najmniej 5 lat,
• Minimum dwuletnie udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze współpracą międzynarodową,
• Wykształcenie wyższe na poziomie magisterskim (preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie, administracja),
• Udokumentowana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2,
• Bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego),
• Umiejętność samodzielnego tworzenia tekstów, w tym sporządzania planów i raportów,
• Zaangażowanie w działania i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
• Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, rzetelność, sumienność i skrupulatność.
 
Wymagania fakultatywne:
• Znajomość zagadnień z zakresu organizacji i obsługi zagranicznych wyjazdów służbowych oraz rozliczania delegacji zagranicznych,
• Znajomość spraw związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców w Polsce,
• Umiejętność przygotowywania projektów umów o współpracy międzynarodowej,
• Znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów naukowo-badawczych, innowacyjnych i rozwojowych finansowanych ze środków zewnętrznych,
• Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów ze środków europejskich i międzynarodowych,
• Mile widziana znajomość innego języka obcego,
• Mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni.
 
Przewidywana data zatrudnienia: Marzec 2021 r.
  
Dokumenty: CV należy składać na adres: eurofundatumg.edu.pl  (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 19 lutego 2021 r. 
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. 
 
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
 
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
 
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Prorektor ds. Współpracy i Rozwoju
09.02.2021