Przejdź do treści

Specjalista ds. współpracy z zagranicą - Dział Współpracy i Rozwoju

Stanowisko /funkcja: Specjalista ds. współpracy z zagranicą   Wymiar czasu pracy:1 etat   Jednostka/komórka organizacyjna: Zespół ds. Współpracy z zagranicą/ Dział Współpracy i Rozwoju   Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:  Wymagania obligatoryjne: • Staż pracy – co najmniej 5 lat, • Minimum dwuletnie udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze współpracą międzynarodową, • Wykształcenie wyższe na poziomie magisterskim (preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie, administracja), • Udokumentowana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2, • Bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego), • Umiejętność samodzielnego tworzenia tekstów, w tym sporządzania planów i raportów, • Zaangażowanie w działania i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, • Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, rzetelność, sumienność i skrupulatność.   Wymagania fakultatywne: • Znajomość zagadnień z zakresu organizacji i obsługi zagranicznych wyjazdów służbowych oraz rozliczania delegacji zagranicznych, • Znajomość spraw związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców w Polsce, • Umiejętność przygotowywania projektów umów o współpracy międzynarodowej, • Znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów naukowo-badawczych, innowacyjnych i rozwojowych finansowanych ze środków zewnętrznych, • Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów ze środków europejskich i międzynarodowych, • Mile widziana znajomość innego języka obcego, • Mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni.   Przewidywana data zatrudnienia: Marzec 2021 r.    Dokumenty: CV należy składać na adres: eurofund@umg.edu.pl  (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 19 lutego 2021 r.    Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.    W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.   Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.   Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.