Krok po kroku
Elektroniczna rekrutacja na studia rozpocznie się w maju 2025 roku.
Szczegółowy terminarz rekrutacji
Rekrutacja podstawowa na studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia na rok akademicki 2025/2026:
- od dnia 05.05.2025 r. do 14.07.2025 r. – zgłoszenia elektroniczne w systemie IRK (https://irk.umg.edu.pl);
- do dnia 14.07.2025 r. – ostateczny termin zgłoszenia w systemie IRK, ostateczny termin wgrania wymaganych dokumentów (np. skan zdjęcia, świadectwo);
- do dnia 15.07.2025 r. – ostateczny termin wpływu opłaty rekrutacyjnej na rachunek Uczelni;
- w dniu 16.07.2025 r. – wstępna kwalifikacja na kontach kandydatów – status: zakwalifikowany, lista rezerwowa, niezakwalifikowany;
- od dnia 17.07.2025 r. do dnia 23.07.2025 r. – składanie dokumentów w Wydziałowych Komisjach Rekrutacyjnych przez kandydatów zakwalifikowanych. W przypadku studiów prowadzonych w języku angielskim składanie dokumentów w pokoju C-152 (ul. Morska);
- w dniu 25.07.2025 r. – ogłoszenie listy przyjętych. Zmiana statusów: przyjęty, kandydat zrezygnował, nieprzyjęty, studia nieuruchomione.
Jeśli ustalony limit miejsc nie zostanie wyczerpany w rekrutacji podstawowej, przeprowadza się 2 tury rekrutacji uzupełniającej.
I tura rekrutacji uzupełniającej
- w terminie 01.08.2025 r. do 14.08.2025 r. – zgłoszenia elektroniczne w systemie IRK (https://irk.umg.edu.pl);
- do dnia 14.08.2025 r. – ostateczny termin zgłoszenia w systemie IRK, ostateczny termin wgrania wymaganych dokumentów (np. skan zdjęcia, świadectwo);
- do dnia 18.08.2025 r. – ostateczny termin wpływu opłaty rekrutacyjnej na rachunek Uczelni;
- w dniu 19.08.2025 r. – wstępna kwalifikacja na kontach kandydatów – status: zakwalifikowany, lista rezerwowa, niezakwalifikowany;
- w terminie 20.08.2025 r. do 22.08.2025 r. – składanie dokumentów w Wydziałowych Komisjach Rekrutacyjnych przez kandydatów zakwalifikowanych. W przypadku studiów prowadzonych w języku angielskim składanie dokumentów w pokoju C-152 (ul. Morska);
- w dniu 26.08.2025 r. – ogłoszenie listy przyjętych na studia po I turze rekrutacji uzupełniającej. Zmiana statusów: przyjęty, kandydat zrezygnował, nieprzyjęty, studia nieuruchomione.
II tura rekrutacji uzupełniającej
- w terminie 01.09.2025 r. do 12.09.2025 r. – zgłoszenia elektroniczne w systemie IRK (https://irk.umg.edu.pl);
- do dnia 12.09.2025 r. – ostateczny termin zgłoszenia w systemie IRK, ostateczny termin wgrania wymaganych dokumentów (np. skan zdjęcia, świadectwo);
- do dnia 15.09.2025 r. – ostateczny termin wpływu opłaty rekrutacyjnej na rachunek Uczelni;
- w dniu 16.09.2025 r. – wstępna kwalifikacja na kontach kandydatów – status: zakwalifikowany, lista rezerwowa, niezakwalifikowany;
- w terminie 19.09.2025 r. do 20.09.2025 r. – składanie dokumentów w Wydziałowych Komisjach Rekrutacyjnych przez kandydatów zakwalifikowanych. W przypadku studiów prowadzonych w języku angielskim składanie dokumentów w pokoju C-152 (ul. Morska);
- w dniu 23.09.2025 r. – ogłoszenie listy przyjętych na studia po II turze rekrutacji uzupełniającej. Zmiana statusów: przyjęty, kandydat zrezygnował, nieprzyjęty, studia nieuruchomione.
Information for foreigners here
Podmiot udostępniający:
UM w Gdyni